Saturday, October 29, 2016

author photo
KENAPA HUJUNG MINGGU SENTIASA DINANTIKAN OLEH PEMINAT BOLA SEPAK ? |  Peminat bola sepak sudah pasti ternanti-nanti setiap hujung minggu. Kenapa hujung minggu ? kerana pada hujung minggu ada perlawanan bola sepak liga perdana Inggeris dan liga-liga besar lain . Sudah pasti rakyat malaysia yang rata-rata menggemari Liga perdana Inggeris akan terpacak di depan tv setiap hari sabtu ,ahad dan awal pagi Isnin untuk menonton perlawanan kegemaran mereka .

KENAPA HUJUNG MINGGU SENTIASA DINANTIKAN OLEH PEMINAT BOLA SEPAK ?

Liga perdan inggeris sudah lama bertapak di dalam kalangan rakyat Malaysia dan di akui sendiri oleh pasukan-pasukan besar yang mereka mempunyai peminat dari Malaysia . Antara pasukan yang mempunyai peminat yang ramai di Malaysia sudah pasti Manchester United, Arsenal, Chelsea dan Liverpool . Liecester city ada tapi depa muncul season lepas je. hehe melawak je na. hehe

keghairahan sukan bola sepak ini  sudah tidak dapat di bendung lagi, saban hari ia umpama demam yang melanda negara apabila ada perlawanan bola sepak liga perdana inggeris berlangsung ,pasti akan penuh kedai mamak dengan peminat pasukan berkenaan. sebab itulah ramai yang mengatakan yang bola sepak mampu menyatukan rakyat malaysia .

Jadi, kaum wanita kena faham lah yer. bila ada perlawanan bola sepak. janganlah berebut remote tv dengan suami. seminggu sekali je kalau nak layan bola pun . hehe buat peminat sukan bola sepak . jaga adab bila bertembung dengan provokasi pihak lawan. korang pun tahukan akibat kalau kita layan provokasi ni. tak ada guna pun.

Sokonglah pasukan kegemaran korang dan aku sokong pasukan kegemaran aku . hehe jadi korang dah tahu kan KENAPA HUJUNG MINGGU SENTIASA DINANTIKAN OLEH PEMINAT BOLA SEPAK ? . Ia adalah kerana sebiji bola dan sebuah pasukan .

Sekian.

This post have 0 komentar

Jom komen ! :)
EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post