TARIKH JERSI BOLA SEPAK MALAYSIA 2016 DIUMUMKAN !

Share:
TARIKH JERSI BOLA SEPAK MALAYSIA 2016 DIUMUMKAN ! ||  Ramai yang tanya mengenai TARIKH JERSI BOLA SEPAK MALAYSIA 2016 DIUMUMKAN ! , menurut sumber yang aku dapat, tarikh pelancaran jersi baru harimau malaysia akan berlangsung pada 15 November 2016 ini . Jadi maksudnya sehari selepas perlawanan persahabatan menentang Papua New Guinea . Walaupun tarikh pelancaran yang akan berlangsung lagi dua hari , terdapat banyak rumours mengenai corak atau design Jersi Harimau Malaysia .


TARIKH JERSI BOLA SEPAK MALAYSIA 2016 DIUMUMKAN !

TARIKH JERSI BOLA SEPAK MALAYSIA 2016 DIUMUMKAN !


agak-agak korang lah kan, korang rasa jersi yang mana paling lawa ? aku suka jersi 2010/2012 . sebab jersi ini ada aura tersendiri apabila kita bawa pulang Piala AFF Suzuki. korang ingat tak ketika tu satu fenomena baru di malaysia. fuhh terimbau balik kenangan. walau apa pun terjadi,kita tetap sokong harimau Malaysia di AFF Suzuki 2016 nanti .TARIKH JERSI BOLA SEPAK MALAYSIA 2016 DIUMUMKAN !

Sekian.

1 comment:

  1. Aku pun rasa jersi 2010/2011 paling lawa. Jersi tu yang nampak unik, mungkin sebab tu kot juara. Jersi 2016 pun boleh tahan, nampak jauh beza dengan jersi2 sebelum ni.

    ReplyDelete

Jom komen ! :)