Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2

Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2 . Sepanjang aksi minggu ini di champion league, kita dapat lihat yang pasukan dari England kembali mencabar kejohanan dengan semangat yang baru. Musim lepas tak nampak sangat yang pasukan england ni power tapi musim ni memang nampak kelainan. keputusan perlawanan pun dah makin lain. jom baca Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2

Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2


Baki keputusan perlawanan hari pertama Matchweek 2 . ( klik )

Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2
Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2


Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2
Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2


Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2
Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2

Arsenal dan everton pun menunjukkan prestasi terbaik dalam kejohanan eropah mereka dengan kemenangan berpihak pada arsenal dan keputusan seri untuk everton. pasukan lain yang menjadi tumpuan adalah Ac Milan yang garang menenang rijeka. 3 gol tu.

Banyak lagi pasukan yang kita nak lihat di pentas eropah kembali ke prestasi terbaik mereka. Hanya masa jer nak tentukan semua ini. semoga pasukan ini kekal bersaing untuk keputusan yang lebih baik. apa pendapat korang mengenai Keputusan Penuh Champion League dan Europa League Matchweek 2 . jom komen di bawa.

Berikan pendapat anda.

No comments

Jom komen ! :)

Powered by Blogger.