Live Streaming JDT vs Pkns FC Liga Super 20.4.2019

Live Streaming JDT vs Pkns FC Liga Super 20.4.2019. Perlawanan malam ini adalah perlawanan yang dinantikan. Dalam masa seminggu JDT dan Pkns bertemu dua kali dan satu daripanya adalah dalamkejohanan piala Fa yang dimenangi oleh PKNS.

Adakah malam ini,JDT akan mengalahkan pkns sebagai misi balas dendam atau Pkns akan menang mudah di Larkin ? Kalau nak tahu, kenalah tengok perlawanan ini malam nanti.

Pemain tumpuan untuk pasukan Pkns sudah pasti penjaring tunggal yang menewaskan JDT baru ini, Kpah Sherman. Manakala bagi pasukan JDT pula pasti terarah kepada Gonzalo Cabrera dan juga Diogo yang akan membantu serangan pasukan tersebut.


Live Streaming JDT vs Pkns FC Liga Super 20.4.2019

Tarikh : 20.4.2019
Masa : 9 pm

Live Streaming JDT vs Pkns FC Liga Super 20.4.2019





p/s : tekan F5/ Refresh beberapa kali jika live streaming tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka. Harap JDT tak kalah lagi lah yer. Kalau kalah, maka PKNS akan menjadi pasukan pertama memecahkan rekod tanpa kalah JDT di Larkin.

Fuhh tak sabar nak tengok kan.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe


Post a Comment

0 Comments