Recents in Beach

Live Streaming JDT vs Shandong Luneng AFC Champion League 24.4.2019

Live Streaming JDT vs Shandong Luneng AFC Champion League 24.4.2019. Pasukan JDT merupakan pasukan tunggal negara  yang beraksi pada kejohanan AFC Champion League tahun ini. Mereka akan menerima kunjungan Shandong luneng pada 24.4.2019( Esok ).

Mampukah JDT memperoleh 3 mata dalam perlawanan ini? Jom sama-sama kita saksikan.


Live Streaming JDT vs Shandong Luneng AFC Champion League 24.4.2019

Pemain tumpuan bagi pasukan JDT adalah Diogo kerana dia pernah beraksi di peringkat tertinggi sebelum ini dan bagi pasukan shandong luneng pula sudah pasti terarah kepada Pelle penyerang berbisa mereka.

Tapi aku rasa, rakyat Malaysia nak jumpa Fellaini kan. hahaha

Tarikh : 24.4.2019
Masa : 8.45 pm

Live Streaming JDT vs Shandong Luneng AFC Champion League 24.4.2019



p/s : tekan F5/ Refresh banyak kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka. Semoga JDT dapat memperolehi 3 mata dari perlawanan ini

Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe


Post a Comment

0 Comments