Live Streaming Kedah vs Selangor Liga Super 26.4.2019

Live Streaming Kedah vs Selangor Liga Super 26.4.2019. Malam ini perlawanan Kedah vs Selangor akan menjadi tumpuan ramai. Tapi sayang tak ada live di tv. kita tengok live streaming jer lah kan. Kedah akan menerima kunjungan Selangor malam ini bagi memburu 3 mata.

Pasukan kedah nampak tempang apabila pasukan mereka mengalami masalah kecederaan pemain utama yang merisaukan jurulatih mereka. Manakala Selangor kembali dengan siri kemenangan mereka dalam perlawanan-perlawanan terakhir.

Live Streaming Kedah vs Selangor Liga Super 26.4.2019


Pemain tumpuan untuk pasukan Kedah adalah Badrol Bakhtiar. Manakala untuk pasukan Selangor adalah Sandro yang merupakan lagenda Kedah yang kini beraksi untuk pasukan Selangor.

Mampukah Kedah mengalahkan Selangor malam  ini? Jom kita saksikan.

Tarikh : 26.4.2019
Masa : 9 pm

Live Streaming Kedah vs Selangor Liga Super 26.4.2019





p/s : tekan F5/ Refresh banyak kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe



Post a Comment

0 Comments