Live Streaming Melaka United vs Kedah FA Liga Super 2019

Live Streaming Melaka United vs Kedah FA Liga Super 2019. Perlawanan terakhir untuk minggu ini adalah melibatkan pasukan Melaka dan juga kedah. Pasukan manakah yang akan memenangi perlawanan malam ini ? Jom kita saksikan.



Live Streaming Melaka United vs Kedah FA Liga Super 2019

Tarikh : 21.4.2019
Masa : 9 pm

Pemain tumpuan untuk pasukan melaka semestinya kepada Syafiq Rahim manakala pemain tumpuan untuk pasukan kedah sudah pasti terarah kepada Zaquan penyerang pasukan mereka.

Live Streaming Melaka United vs Kedah FA Liga Super 2019





p/s : tekan F5/ Refresh beberapa kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe


Post a Comment

0 Comments