Recents in Beach

Live Streaming Perak vs Pahang Liga Super 20.4.2019

Live Streaming Perak vs Pahang Liga Super 20.4.2019. Perlawanan tumpuan untuk malam ini adalah melibatkan perlawanan perak vs pahang. Kedua-dua pasukan merupakan kuasa besar dalam dunia bola sepak tempatan.

Mampukah pasukan Perak mengalahkan Pahang di Stadium Ipoh malam ini? Jom kita saksikan. Pasukan perak nampak semakin meningkat dari segi penyudah mereka yang menjadi punca mereka mencatat keputusan seri sejak liga bermula.

Jadi, malam ini pasti menarik untuk ditonton.


Info Perlawanan 


Tarikh : 20/4/2019
Masa : 9 pm

Pemain tumpuan untuk pasukan Perak adalah pemain Gilmar. Manakala bagi pasukan Pahang pula sudah pasti terarah kepada pemain muda Saddil .

Mampukah mereka memberikan persembahan terbaik untuk perlawanan malam ini ?

Live Streaming Perak vs Pahang Liga Super 20.4.2019



p/s : tekan F5/ Refresh beberapa kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe


Post a Comment

0 Comments