Recents in Beach

Live Streaming PKNS FC vs Kuala Lumpur Liga Super 27.4.2019

Live Streaming PKNS FC vs Kuala Lumpur Liga Super 27.4.2019. Mampukah anak buat K Rajagobal memenangi perlawanan pkns vs kuala lumpur malam ini? Tak sabar pula nak tengok aksi kedua-dua pasukan.

Kedua-dua pasukan mempunyai kelebihan tersendiri dan mempunyai kekuatan yang mampu menjelmakan kemenangan. Namun, dalam bola sepak macam-macam boleh jadi. Andai silap langkah maka tercicir lah mata anda.


Live Streaming PKNS FC vs Kuala Lumpur Liga Super 27.4.2019

Pemain tumpuan bagi pasukan Pkns adalah Kpah Sherman dan bagi pasukan kuala lumpur pula sudah pasti terarah kepada penyerang mereka Jose. Kekuatan di bahagian serangan kedua-dua pasukan memang tidak boleh disangkal lagi.

Tarikh : 27.4.2019
Masa : 9 pm

Live Streaming PKNS FC vs Kuala Lumpur Liga Super 27.4.2019


- akan dikemaskini kemudian.

p/s : tekan F5/ Refresh beberapa kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

👉  Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe


Post a Comment

0 Comments