Live Streaming Selangor vs Pknp Liga Super 20.4.2019

Live Streaming Selangor vs Pknp Liga Super 20.4.2019. Satu lagi perlawanan penting buat pasukan Selangor apabila mereka menerima kunjungan PKNP hari ini. Selangor yang kembali menemui rentak kemenangan kini menjadi antara pasukan yang perlu diberi perhatian.

Mampukah Selangor mengalahkan PKNP malam ini? Jom kita saksikan.

Pemain tumpuan untuk pasukan Selangor adalah Syahmi Safari. Manakala pemain tumpuan untuk pasukan pknp adalah Hafiz Ramdan. Kedua-dua pasukan mempunyai pemain yang berkualiti untuk diturunkan dalam perlawanan ini.


Live Streaming Selangor vs Pknp Liga Super 20.4.2019

Tarikh : 20.4.2019
Masa : 9 pm

Live Streaming Selangor vs Pknp Liga Super 20.4.2019



,/div>

p/s : tekan F5/ Refresh beberapa kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe


Post a Comment

0 Comments