Recents in Beach

Live Streaming JDT vs Kashima Antlers ACL 8.5.2019

Live Streaming JDT vs Kashima Antlers ACL 8.5.2019. Malam ini merupakan perlawanan terakhir JDT dalam Asia Champion League apabila mereka akan menerima kunjungan Kashima Antlers.

JDT sudah tidak layak ke pusingan seterusnya namun kesempatan ini perlu diambil oleh para pemain untuk menimba pengalaman bermain di peringkat tertinggi.

Kami jangka JDT akan menurunkan kudrat pemain tempatan seperti perlawanan sebelum ini.

Live Streaming JDT vs Kashima Antlers ACL 8.5.2019

Tarikh : 8.5.2019
Masa : 9 pm

Pemain tumpuan untuk pasukan JDT adalah Haris Harun manakala bagi pemain pasukan Kashima Antlers adalah Leandro.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

Live Streaming JDT vs Kashima Antlers ACL 8.5.2019




p/s : tekan F5/ Refresh banyak kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

👉👉 Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe


Post a Comment

0 Comments