Recents in Beach

Live Streaming Kedah vs Kuala Lumpur Liga Super 3.5.2019

Live Streaming Kedah vs Kuala Lumpur Liga Super 3.5.2019. Satu lagi perlawanan akan berlangsung malam ini dan tiada siaran langsung di tv untuk anda. Kami akan kongsikan live streaming perlawanan ini di bawah malam nanti.

Mampukah skuad Kedah mengalahkan pasukan Kuala Lumpur malam ini? Atau akan ada kejutan yang akan berlaku nanti?

Jom sama-sama kita saksikan.


Live Streaming Kedah vs Kuala Lumpur Liga Super 3.5.2019


Tarikh : 3 .5.2019
Masa : 9pm

Live Streaming Kedah vs Kuala Lumpur Liga Super 3.5.2019

Link 1 - Pkns vs Perak 


Link live - https://www.facebook.com/bangchikdotcom/videos/453492665397484/


p/s : tekan F5/ Refresh beberapa kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

??  Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe



Post a Comment

0 Comments