Live Streaming Kedah vs PKNS FC Piala Fa 10.5.2019

Live Streaming Kedah vs PKNS FC Piala Fa 10.5.2019. Malam ini satu lagi perlawanan akan berlangsung melibatkan pasukan kedah dan juga Pkns. Kedua-dua pasukan telah bertemu dalam perlawanan pertama tempoh hari yang berkesudahan dengan jaringan 3-1.

Kedah menang dengan 3 gol berbalas 1. Misi mudah mereka malam ini untuk melengkapkan kemenangan mereka.

Pkns pula sudah pasti mahu bangkit dengan berbekalkan 1 jaringan ditempat sendiri. Namun mereka memerlukan sekurang-kurangnya 3 gol untuk memudahkan mereka layak ke pusingan seterusnya.

Live Streaming Kedah vs PKNS FC Piala Fa 10.5.2019


Tarikh : 10.5.2019
Masa : 10 pm
** TIADA LIVE DI TV **

Pemain Tumpuan


Bagi perlawanan ini, pemain tumpuan kita adalah sudah pasti kepada Jonathan Bouman yang mewakili pasukan Kedah manakala bagi pasukan Pkns pula sudah pasti terarah kepada penyerang kiri mereka iaitu Gabi Guerra.

Live Streaming Kedah vs PKNS FC Piala Fa 10.5.2019



p/s : tekan F5/ Refresh banyak kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe


Post a Comment

0 Comments