Live Streaming PJ City vs Pahang 4.5.2019 (Liga Super)

Live Streaming PJ City vs Pahang 4.5.2019 (Liga Super). Malam ini satu lagi perlawanan yang dinanti-nantikan. Pasukan Pahang akan menentang pasukan PJ City bagi aksi liga super 2019. Mampukah mereka mencatat kemenangan dalam aksi ini?

Pemain tumpuan dalam aksi ini adalah Matt Davies dan juga Safee Sali. Mampukah kedua-dua pemain ini memberi impak kepada pasukan mereka dalam perlawanan ini?

Jom kita saksikan.

Live Streaming PJ City vs Pahang 4.5.2019 (Liga Super)


Tarikh : 4.5.2019
Masa : 9 pm
PENTING ! - Bagi yang nak tengok bola dekat Iflix, korang boleh baca di >> Cara tengok bola di Iflix << ya.

Live Streaming PJ City vs Pahang 4.5.2019 (Liga Super)





https://piay.iflix.com/genres/live/

p/s : tekan F5/ Refresh banyak kali jika live tak keluar.

Jom join group >> Bola Live << untuk Live Streaming bola.

Semoga berjaya buat kedua-dua pasukan. Harapnya perlawanan malam ini akan menjadi perlawanan terbaik untuk mereka.

→Yang nak live streaming tu, share lah entri ni ya. hehe

Post a Comment

0 Comments